Casa Fericirii

revista ta de bucurii

Raluca Robu – arta cu dragoste de natura

1391613_10201682773807043_1021008226_n

O artista frumoasa cu multa sensibilitate. Am intalnit-o pe crafty si am invitat-o in Casa noastra, a Fericirii, sa ne bucure si pe noi cu minunatiile creatiilor sale. Bun venit la noi Raluca!!

1. De ce iubesti tu handmade-ul?
Iubesc handmade-ul fiindca se pune suflet intr-o lucrare facuta de mana. Spre deosebire de produsele de serie, aici fiecare bucatica este atinsa, studiata, infrumusetata si … iubita. Nu cred ca poti face ceva cu adevarat frumos fara sa pui acolo si un pic din tine. Practic, atunci cand admiri un produs handmade, admiri o particica din sufletul cuiva si ce poate fi mai minunat decat asta?

2. Citeva lucruri despre Raluca Robu?
Imi place frumosul, culoarea, naturalul… .4fa50d23101ad6e34a92fc47f315622a Iubesc mult natura si ea m-a inspirat sa ma apuc de tablourile pe care le fac acum. Tot ea imi ofera si majoritatea materialelor pe care le folosesc, pe care le adun din padurea langa care stau.

De mica mi-a placut sa pictez, apoi o perioada indelungata am pictat icoane pe sticla. Pasiunea asta o am de la tatal meu care facea niste tablouri deosebite pe lemn, intr-o tehnica pe care nu am mai vazut-o decat la el. Acum trei ani cand m-am mutat aici, m-am gandit ca ar fi minunat sa pot sa fac si eu ceva deosebit asa cum facea el, iar ideea a aparut. Nici n-a fost greu sa apara, atata timp cat stai inconjurat de un petec de natura parca neatins de om, intr-un continuu cantec de pasarele si intr-o continua etalare a frumusetii culorilor si formelor vii.

45249c462e8c8e3578019082b546b0c5

Asadar, din dragoste pentru natura folosesc mai ales scanduri vechi si tot felul de materiale cazute, incerc sa nu rup ceva viu, iar padurea ma rasplateste cu minunatii.

3. Cine sint oamenii care iti apreciaza lucrarile, care le cumpara?
De apreciat, cred ca apreciaza cel mai mult lucrarile mele oamenii sensibili, cu dragoste de natura si cu un pic de spirit ecologic. De cumparat, cumpara mai mult strainii, ei parca duc dorul mai mult la ceea ce este natural.

4. Unde vinzi creatiile tale?
Vand pe diverse site-uri in strainatate, iar in Romania pe Crafty.ro: http://www.crafty.ro/artanaturii si pe pagina mea de Facebook https://www.facebook.com/raluca.adriana1

Puteti vedea multe alte lucrari pe blog http://naturalmaterialsart.blogspot.ro/ sau pe pinterest https://ro.pinterest.com/adryral/

4bbfee56d31846bf64f43f2a59078312

05506cecaa6d53f51d9a92abdbca8a06

11990432_10206488166258851_6454728058287720662_n

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Ianuarie 24, 2016 de în Pasiuni, hobbiuri, fericire şi etichetată , , , , , .
