Casa Fericirii

revista ta de bucurii

Elena Nicoara si „jocul de-a culoarea”

1. De ce iubim handmade-ul?

– Intotdeauna am fost atrasa de  frumos.

Cuvintele care stau pe prima pagina a blogului meu, spun de fapt, cu ce am intrat eu in lumea Handmade : pictura pe sticla si decupajul.

elena nicoara

„Jocul de-a culoarea”, asa-mi place sa numesc tehnica prin care  iau nastere aceste produse handmade, sunt linii simple care iau o forma abia atunci cand se unesc si motive pe care le gandesc pentru fiecare obiect  in parte. Iar pentrut fiecare forma trebuie cautata o culoare care sa-i dea viata si care sa-ti atraga tie, atentia. „Jocul de-a culoarea”, asa-mi place sa numesc bucuria de a picta pe obiecte simple si a le face speciale.

Ce poate fi mai relaxant decat sa te joci cu forme, culori si materiale diverse ?

Picture 006Handmade sau lucrat de mana, e „altceva”. E ceea ce diferentiaza kitch-ul de bunul gust, tine de estetic, de emotii, de pasiune, e diferenta dintre cantitate si calitate, e procesul de creatie in sine. Este  modalitatea creatorului de a-si exprima personalitatea. Este intoarcerea la original si valoros.

De aceea imi place lucrul de mana pentru ca astfel ma pot exprima, pentru ca incerc sa pun o bucatica din sufletul meu in fiecare obiect creat. Astfel devine UNICAT.

2. Citeva lucruri despre Elena Nicoara?

– Despre mine vorbesc, cred, lucrarile mele, dar transpus in cuvinte ar fi cam asa : sunt o pensionara atipica (asa imi place sa ma caracterizez), o sotie, o mama si o bunica implinita,cu tinerete in suflet, cu o mare bucurie de a trai si cu o curiozitate nestavilita.

Lucru de mana fac de cancd ma stiu. Vinovate sunt bunica materna si mama, primele mele profesoare la crosetat, tricotat, brodat, cusut si pictat.

Am cochetat cu tricotajul, crosetatul, croitoria, pana cand am descoperit pictura pe sticla si decupajul. Cel din urma m-a lansat in lumea handmade, cand am descoperit si internetul, care m-a ajutat enorm sa acumulez informatiile necesare in aceasta tehnica.

Patru ani am lucrat doar decupaj, dar recent m-am intors la croseta si andrele, incurajata de fetele mele. Ma “joc” din cand in cand si cu bijuteriile.Imi place nespus de mult sa confectionez decoratiuni pt sarbatorile de iarna. Atmosfera Crciunului ma inspira …

qq  q

 3. Cine sint oamenii care va apreciaza lucrarile, care le cumpara?

– De doi ani, merg la targuri de handmade. Am o mare bucurie  atunci cand lucrarile mele sunt admirate si incanta ochiul privitorului. Orice cuvant sincer de lauda imi incalzeste sufletul si atunci stiu ca nu am muncit degeaba.

Am devenit cunoscuta pe Facebook, iar blogul meu este vizitat de multi admiratori. Am astfel cumparatori din toate colturile tarii.

aaa

Incerc sa diversific gama produseor incat sa satisfac  si cei mai pretentiosi cumparatori.

Eu cred ca suprapopularea pietei cu produse de serie  a determinat clientul sa caute originalitate si unicitate, exact ce ofera produsele handmade. aa

4. Ce creatii handmade purtati? Care sint autorii lor?

– Diversitatea produselor handmade, imi incanta ochiul. As vrea sa pot aborda toate tehnicile din toate zonele lucrului de mana, dar cum este imposibil, imi achizitionez creatii de la alti artizani.

Brose din lana impaslita de la Roxi (Love4felt), inele de la Coloursfantasy, broderii de la acul fermecat. 

Ma bucur ca trendul handmade este mai puternic ca oricand si cumparatorul a devenit mai pretentios, mai constient ca lucrul de serie nu are valoare.

a

 Elena Nicoara – Decoratiuni Handmade –

http://cadouri-handmade-art.blogspot.ro/

https://www.facebook.com/decoratiuni.made

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Noiembrie 20, 2014 de în Pasiuni, hobbiuri, fericire şi etichetată , , .
