Casa Fericirii

revista ta de bucurii

De ce iubesc handmade-ul – Daniela Rusu

Astazi Daniela Rusu ne va povesti ce inseamna pentru ea a alege “frumosul ca mod de viata”.

   1??????????.De ce iubim handmade-ul? Daca ma intorc in timpul copilariei mele o vad pe bunica tricotand ciorapi de lana pt toata familia, o vad pe matusa impletind veste de lana cu modele frumoase, pulovere incepute din gat cum  spunea ea, mama care cosea pe etamina fete de masa, mileuri sau covoare de perete pe panza de iuta si de ce nu, pe mine care imi era drag sa le imit pe toate, as spune eu cu brio.

  1. Despre mine. Dragostea pentru impletit m-a urmat si prin liceu si dupa, pana am descoperit goblenul, alta “munca de sisif” cum spune prietena mea Sorina, cand intrai in universul mulineurilor colorate si diagramelor minuscule restul era…tacere, de fapt recunosc sincer ca sunt cam singuratica de felul meu si ador linistea. Imi placea sa aud doar zgomotul atei cand trecea prin panza.

Decupageul l-am descoperit acum vreo doi ani si din momentul acela totul s-a schimbat pentru mine, mi-am facut o gramada de prieteni, am cunoscut oameni minunati si …nu in ultimul rand m-am vindecat de drepesie, dar asta sa nu spuneti la nimeni.

ceas handmade

Cat despre margelit o indeletnicire aparent noua, totul s-ar reduce la cateva cuvinte: “o incantare si o mare placere”. Nu cred ca am sa mai ma “vindec” vreodata de pasiunea asta. Imi plac mult momentele alea cand sunt doar eu cu mine si in camera se aude doar zgomot de margele sau clesti cand ajung pe suprafata mesei. Alea sunt momentele supreme ale zilei. Nu va mai spun ca odata cu margelitul mi-am mai facut un rand de prieteni din sfera asta, e minunat sa stii ca esti inconjurat de oamnei care au ales “frumosul ca mod de viata”.

??????????

  Avand atat de mult timp liber la dispozitie am cautat mereu sa nu-l las sa treaca degeaba pe langa mine si daca nu citeam eram la goblen sau invers. O alta mare dragoste a mea sunt cartile, cu toate ca in scoala am urat stiintele exacte, mi-a placut in schimb sa citesc.

Universul meu se reduce la o gradina plina cu flori, cactusii si bonsaii mei, de care sunt tare mandra si… decupageul.

281837_668546343215726_1299224722701185190_n10177330_654005344669826_6579360739884278095_n

3. Ce obiecte handmade create de altii imi place sa folosesc? Deocamdata nu am nicio creatie handmade de la cineva sa o port, doar brosa de la Elesta pe care am atasat-o unei bluzite de aceiasi culoare, dar as purta cu mare mare placere vestutele care le vad pe la fete pe Tomnarella, bijuteriile create de Laura Popa si mai  admir pe o fata care face niste saluri cu maci din lana impaslita Laura Oltean o cheama.

Cam atat dragele mele despre mine. Va imbartisez si va iubesc.

daniela rusu handmade

 Comanda aici produse Daniela Rusu

https://www.facebook.com/danarthmrusu?ref=tn_tnmn

http://danirusu.lungesti.ro/

 

 

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Octombrie 25, 2014 de în Pasiuni, hobbiuri, fericire şi etichetată , .
