Casa Fericirii

revista ta de bucurii

Intre femei…

Patru prietene, la o ciocolata calda, discuta detalii intime:

– Sunt foarte suparata pe barbatu-meu! Saptamina trecuta i-am umblat prin  buzunare si am gasit niste chiloti de dama! Nu erau numarul meu… i-am pus la loc si n-am suflat o vorba!

– Al meu avea un sutien! M-am suparat asa tare!  Am pus totusi sutienul la loc si n-am zis nici pis!

– A, fetelor, spune cea de-a treia, eu m-am razbunat un pic: al meu avea un prezervativ, eu l-am luat si l-am gaurit. apoi l-am pus la loc.

La care cea de-a patra… lesina.

A-Woman-Without-Curves-Very-Cute-Nice-Quote-Funny-Picture

La coafor:barbe a papa

Vata de zahar:

–Un permanent cu volum, va rog!

Acadeaua:

–Un lins!

Ciocolata neagra:

–Pe mine va rog sa ma faceti blonda.

 

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Septembrie 1, 2014 de în Bancuri , jocuri si concursuri, Uncategorized şi etichetată .
