Casa Fericirii

revista ta de bucurii

Pasiunea mea handmade-ul – Colours Fantasy

Impartasim cu voi bucuria de a cunoaste niste oameni minunati, niste artizane deosebite, niste suflete sensibile si rafinate… si foarte foarte frumoase.
Prima, si cea mai curajoasa … taaadaaaa….. Laura Popa (Colours Fantasy).

1977180_682369535139412_1801055512_n

Ea ne va spune de ce iubeste handmade-ul si ne va arata ce minunatii ies din mainile ei.
1. De ce iubesc handmade-ul? E atat de simplu sa raspund la aceasta: pentru ca prin handmade fiecare dintre noi avem sansa de a ne vedea visele implinite. Nu cred sa existe cineva care sa nu-si fi dorit vreodata sa aiba un lucrusor faurit aparte, numai si numai dupa visul sau, un lucrusor care sa insemne ceva pentru noi si care sa nu mai existe in exact aceeasui forma si cu aceleasi vise si la altii. Pentru ca handmade-ul este chiar aceasta – UNICITATE.

Nu cred sa existe doua idei la fel, nu cred sa existe doua lucrari identice – nu exista copii, ci doar originale. Si mai iubesc handmade-ul pentru ca imi da sansa nepretuita de a petrece timp doar cu mine – doar eu si visurile mele. Si pentru ca este o cale de deconectare extraordinara – atunci cand faci handmade cu inima, cu sufletul, cu mintea si cu mainile tale, manat doar de dorinta de a-ti transpune visul in realitate, pur si simplu ajungi sa faci abstractie de tot ceea ce e in jur.

E ca un dans in care partener iti este obiectul visat, iar pasii de dand sunt facuti cu ajutorul culorilor, margelelor, lutului, firelor. Si ce satisfactie nespusa ai cand dansul se incheie, cand – din partenerul stangaci cu care incepusesi sa dansezi, acum tii in brate ceva nepretuit, stralucitor, minunat, ceva dorit si invidiat de toti cei din jur.

2. Cateva lucruri despre mine: Aici chiar nu stiu cat de interesanta ar fi povestea mea. Pentru ca sunt un om obisnuit, nici pe departe un mare artist sau vizionar .
Yellow Fantasy Pe scurt: de formatie profesionala sunt chiar departe de lumea artistica – desi initial ma visasem profesoara de limba romana, viata m-a condus catre activitatile in domeniul financiar-contabil, iar mai tarziu si catre domeniul legislativ si al asistentei sociale. Dar – si aceasta consider eu marele avantaj pe care mi l-a oferit viata – am avut sansa sa copilaresc si sa-mi petrec anii de studentie in acele vremuri atat de renegate de unii, „Epoca de aur”. De ce considera ca a fost un mare avantaj? Pentru ca inca de la gradinita am fost deprinsi sa manuim ata, acul, andrelele de tricotat, culorile pentru desen si pictura. Am avut si sansa, ca liceeni sau studenti, sa fim trimisi la muncile agricole, si astfel sa cunoastem o multime de culori, de miresme ale naturii, sa vedem si sa auzim totul in mod direct, iar imaginatia noastra a avut loc sa se dezvolte.

Nu mi-a placut prea mult acul si ata, desi marturisesc ca stiu sa brodez chiar bine. In schimb primele mele ispravi handmade (desi pe atunci nu cunosteam conceptul acesta) au fost cele din anii facultatii – tricotajele. Faceam adevarate tablouri tricotate din puloverele mele si ale prietenelor. Eram in stare sa stau o zi intreaga deasupra foii milimetrice transpunand o imagine in puncte de ochi pentru tricotaj, pe culori. Din pacate, dupa ce am dobandit statutul de mamica serioasa, cu un flacaias in grija, fara sa-mi dau seama cand, am renuntat la andrele. Nu mai aveam timp! (Eterna poveste, nu?)
DaliIar acum vreo 2 ani, o amica mi-a starnit interesul pentru bijuteriile unicat, realizate manual. Le adoram, pur si simplu. Si atunci cand iti place ceva vrei cam tot ceea ce vezi nou. Asta era o problema, pentru ca aveam totusi o limita a bugetului personal. Am inceput sa cochetez tot mai mult cu ideea de a incerca sa-mi fac singura bijuterii. Amica in cauza mi-a spus foarte amuzata: „Las’ ca-ti trece repede!”
Ei, dar pentru ca o fata – si ea creatoare de bijuterii handmade, pe care o intalnisem la un targ vizitat in Timisoara – mi-a dat ghiontul decisiv atunci cand mi-a zis ca nu am ce pierde incercand, mi-am luat inima-n dinti, am cumparat primele mele margelute, un cleste universal pentru bijuterit, si am facut primul pas – un colier din margele de lampa inserate pe lant de bronz, care schimbau cu totul bufnita atarnata pe el. Asta se intampla prin noiembrie 2012. Si, in loc sa-mi treaca, m-am incapatanat si am continuat sa „mesteresc” cam tot ce mi-a trecut prin cap. In vara lui 2013 am luat si microbul decoupage-ului, si pot sa spun ca le voi ramane dedicata pe viata!
3. Ce creez? Bijuterii si obiecte decorative realizate prin tehnica decoupage sau prin combinarea decoupage-ului cu pictura.

Vintage Roses Secret Garden

1. Ce obiecte handmade create de altii imi place sa folosesc? Indeosebi bijuterii. Nu am preferinte prea cuminti, imi plac bijuteriile care ies din sabloanele „trendy” promovate de societate. Imi plac indeosebi colierele mari, grele, inelele si bratarile la fel de aparte, orice este din bronz, cupru rosu, metale ne-nobile. Am renuntat de ani de zile sa port aur sau argint, nu le vad rostul. Nu am designeri preferati, e suficient sa-mi placa ceva, indiferent cine a creat accesoriul respectiv, si trebuie sa il am. De pilda, in poza de aici port pandativul creat de Cassa Gravor montat pe un colier realizat de mine din margelute de sticla , iar cerceii si inelul sunt creatie Lizi Design:

colours fantasy 2

Comanda acum produse Colours Fantasy

https://www.facebook.com/ColoursFantasyHandmade

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la August 22, 2014 de în Pasiuni, hobbiuri, fericire şi etichetată , .
